سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ناگفته های قشنگ
می نویسم از تو...از خودم...از ساعت ها...چه زیباست این سرنوشت... 

سلام سلام ....چطووری؟؟؟

من که خوبم....دماغم چاقه....اوضام خوبه....انرژی دارم....خداروشکر 

خب داشتم چی میگفتم....الان تنهام خونه و دیدم بهترین موقعیته برای نوشتن...و اومدم.....تقریبا تصمیمم قطعی برای این که دیگ مهرشهر نرم..ولی فقط ی سوال ...مریم جدی میگیری درسو دیگ؟؟؟؟؟

میدونی امروز داشتم فک میکردم از بیکاری انگار رو اوردم به درس...یه این فک کردم که مریم الان فک کن فرودگاه کانادایی....خب...میتونی؟؟؟؟ی جورایی ترسیدم..ولی بیشترین ترسم اینه که زبانشونو نمیفهمم هنوز....ولی اینم درست میشه.....با مهارت باید برم....تری دی مکس و فوتوشاپ.باورت میشه؟؟؟؟

دقیقا با این دو تا میتوم برم...حالا این که بتونم باز مهارتی رو کسب کنم هم میشه ولی الان فقط به تری دی فوتوشاپ و اسکیس فک میکنم و عکاسی..اینا فقط....اینا چیزایی هست که امکاناتش رو دارم....و قطعا ازاش استفاده خواهم کرد...شک نکن بهم دیگ...وقتی دیدم با اینا میشه خیلی ذوق کردم انگار انرژی گرفتم باورت میشه؟

نمیگم دیگ دوس ندارم کسی دوشم داشته باشه و این حرفا....روندم اینه از الان فقط تمرکزم رو بزارم روی همین ها...اره دقیقاااا....پایه کار تری دی مکس هست...حالا کنکورامو که بدم میرم سراغ چیزای دیگ ولی فعلا برنامه اینه...و من 100 در 100 از ایران میرم....برای همیشه هم از ایران میرم...همه تلاشم رو میکنم که برم و ی روز نبینم گذشتمو بگم کاش بیتر و جدی تلاش میکردم...بله اینجوریاس.

محکم و قوی وایسادم و وایمیسم و تلاش میکنم....و با همه چی میسازم که به هدفم برسم....مطمئنم که میرسم...مطمئن...دنیا دنیاس بگن اشتباه میکنم ادم حسابشون نمیکنم......زندگی منن اینه فقط این...بیخیال همه ادما...تو مخم فقط رویامه فقط رویام....فقط رویام.....پشت این چهره فقط ارمان هست....به خودم و به همه اینو ثابت میکنم....حالا این وسط امیر هم اومدم که عالی میشه..ولی فعلا که تنهام و به جای اه و ناله و این چرندیات..استفاده میکنم.....

بازی فراوانی رو هم دارم انجام میدم...بهرحال خیلی برام مهمه...چون باید پس انداز هم داشته باشم که بتونم تابستون کلاس برم....و کارای دیگم...اره دیگ اینجوریاس....

خب من برم؟؟؟

فک نکنم چیزی جا مونده باشه برای گفتن....همه چی رو گفتم....و محکم برای ارمانم میجنگم.....کر و کور میشم....کر و کور

 

 


[ دوشنبه 97/11/22 ] [ 5:43 عصر ] [ معمار ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 39191